Για αρκετές επιχειρήσεις, το ενδεχόμενο ενός downtime αποτελεί ένα εφιαλτικό, αλλά δυστυχώς πολύ πιθανό, σενάριο. Η έλλειψη ελέγχου και πρόσβασης στα συστήματα και τις υπηρεσίες μπορεί να προκαλέσει πολλαπλά προβλήματα στις λειτουργίες, τις πληρωμές και εισπράξεις, και τις πωλήσεις.
Σύμφωνα με την Aberdeen Group, ο μέσος χρόνος IT downtime ανά επιχείρηση είναι 14,1 ώρες ετησίως – που μεταφράζεται σε χαμένες ώρες εργασίας, χαμηλή παραγωγικότητα, δυσλειτουργίες στην εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και στο ηθικό και την ικανοποίηση των εργαζομένων.
Ο αρνητικός αντίκτυπος ενός downtime στους εργαζομένους της επιχείρησης είναι μεγάλος. Είτε βρίσκονται στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης ή εργάζονται απομακρυσμένα, το υπολογιστικό περιβάλλον μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο σύμμαχο (ή τον χειρότερο εχθρό) για τον εργαζόμενο. Σε ένα οργανωμένο περιβάλλον με τα σωστά εργαλεία, ο εργαζόμενος έχει τη δυνατότητα να κάνει τη δουλειά του παραγωγικά, χωρίς δυσκολίες. Όταν όμως η τεχνολογία δεν λειτουργεί σωστά, μπορεί να επηρεάσει τη συνεργασία των ομάδων, την εμπειρία των χρηστών, την πρόσβαση στην πληροφορία – να δημιουργήσει τριβές και να αυξήσει το εργασιακό άγχος.
Τέσσερις από τους πιο συχνούς παράγοντες ενόχλησης και απογοήτευσης των εργαζομένων, σε σχέση με την τεχνολογία, είναι:
- Συχνές, μη προγραμματισμένες δυσλειτουργίες και αδυναμία πρόσβασης στα συστήματα
- Καθυστερήσεις στην επίλυση των προβλημάτων
- Ελλιπής εκπαίδευση στη χρήση των συστημάτων
- Ελλιπής εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια
Προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την υγεία του υπολογιστικού τους περιβάλλοντος, να ενισχύσουν την κυβερνοασφάλεια και να μειώσουν την πιθανότητα downtime, η EMPIST προσφέρει λύσεις Managed ΙΤ Services που περιλαμβάνουν:
- Διαχείριση cloud
- Διαρκή παρακολούθηση του δικτύου 24 Χ 7 Χ 365
- Προληπτική συντήρηση εξοπλισμού
- Ανίχνευση και εντοπισμό τρωτών σημείων
- Διαχείριση password
- Συστηματικό backup δεδομένων
- Ανανέωση λογισμικού, patch management και παρακολούθηση του κύκλου ζωής των προϊόντων πληροφορικής
- Άμεση τεχνική υποστήριξη βάσει SLA
- Εκπαίδευση εργαζομένων και αυτοματοποίηση διαδικασιών για την εξάλειψη της πιθανότητας ανθρώπινου λάθους
Με τα Managed IT Services της EMPIST, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διασφαλίσουν:
Αυξημένη λειτουργική απόδοση. Όλες οι επιχειρήσεις δίνουν προτεραιότητα στη λειτουργική απόδοση, αλλά κάποιες ενδέχεται να μείνουν πίσω λόγω έλλειψης χρόνου ή εξειδικευμένης γνώσης. Τα Managed IT Services της EMPIST περιλαμβάνουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων εργασιών, ενημερώσεις των συστημάτων και διαχείριση του δικτύου, εξασφαλίζοντας ότι η επιχείρηση δεν κινδυνεύει από downtime ή παραβίαση.
Προβλεπόμενο κόστος. Οι υπηρεσίες παρέχουν πρόσβαση σε ομάδα εξειδικευμένων συμβούλων και αναλυτών με μεγάλη εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία, σε λογικό και προσυμφωνημένο κόστος (χωρίς κρυφά κόστη).
Βελτιωμένη παραγωγικότητα: Οι υπηρεσίες συμβάλλουν στη βελτίωση της παραγωγικότητας.
Αναφορές και Analytics. Τα Managed IT Services της EMPIST προσφέρουν λεπτομερείς αναφορές σχετικά με το οικοσύστημα πληροφορικής και την απόδοση του δικτύου, αναλύσεις και συστάσεις που βασίζονται σε πρωτογενή δεδομένα. Αυτό βοηθά στη γρηγορότερη και πιο τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων.
H EMPIST αποτελεί ηγέτη στον χώρο των Managed IT Services, όχι μόνο για την ολοκληρωμένη σειρά των υπηρεσιών της, αλλά και για την καινοτόμο προσέγγισή της στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Έχοντας θέσει στο επίκεντρο την προληπτική υποστήριξη και τον στρατηγικό σχεδιασμό, οι λύσεις της EMPIST επιλύουν τρέχουσες προκλήσεις, ενώ ταυτόχρονα στοχεύουν στο να προβλέψουν μελλοντικές ανάγκες και να αποτρέψουν τυχόν προβλήματα προτού αυτά παρουσιαστούν. Οι άνθρωποι της EMPIST βασίζονται στην καλή επικοινωνία και την τεχνολογική καινοτομία, για να βοηθήσουν τους πελάτες να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους.
Για την καινοτομία των υπηρεσιών της, η EMPIST έχει αναγνωριστεί με πολλά διεθνή βραβεία, ενώ συμπεριλαμβάνεται στη λίστα MSP 501 με τους καλύτερους παρόχους Managed IT Services, τη μεγαλύτερη κατάταξη MSP παγκοσμίως.
Η EMPIST έχει έδρα το Σικάγο και τοπικά γραφεία σε Αριζόνα και Αθήνα και τον Ιούνιο 2024 γιόρτασε 10 χρόνια δραστηριοποίησης στην Ελλάδα.