Η Sleed ανέλαβε τη στρατηγική Social Media και τη δημιουργία περιεχομένου για το SweetBay.gr ενισχύοντας την ψηφιακή του παρουσία. Το brand, γνωστό για την εξειδίκευση και την εμπειρία του στον χώρο της ζαχαροπλαστικής και με την πρόσφατη είσοδό του στον τομέα των βιολογικών προϊόντων, αποκτά μέσω της νέας στρατηγικής, μια ανανεωμένη και δυναμική παρουσία στα digital κανάλια.
Με κεντρικούς άξονες την ποιότητα και τη δημιουργικότητα, η νέα στρατηγική αναδεικνύει το μεράκι του SweetBay.gr να προσφέρει γεύση και πρακτικότητα, καλύπτοντας τόσο τις ανάγκες της μαγειρικής δημιουργίας όσο και της ισορροπημένης καθημερινής διατροφής.
Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, το SweetBay.gr έχει ήδη κατακτήσει τρεις σημαντικές διακρίσεις:
- Platinum και Gold στα Bio Food Awards 2025, στην κατηγορία Bio Food & Beverage Online Service
- Gold στα Bakery & Pastry Awards 2024, στην κατηγορία Online Υπηρεσίες
Η κ. Ιωάννα Νικήτα, E-Commerce Director του SweetBay, δήλωσε: «Νιώθουμε πολύ περήφανοι για την εξέλιξη του brand, χάρη στη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση της ομάδας μας και ανυπομονούμε για το μέλλον.»
Η κ. Δώρα Μπίκα, Digital Marketing Manager στη Sleed, σημείωσε: «Η ομάδα της Sleed, με μια tailor-made στρατηγική, ενισχύει το awareness και το engagement του SweetBay.gr, δημιουργώντας ελκυστικό και χρήσιμο περιεχόμενο.»