Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά από το 1995, παρατηρούνται τα εξής:
- Αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόνόλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone.
- Η δημιουργία περιεχομένου μέσω κινητού αποτελεί καθημερινή συνήθεια: Τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούνφωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.
- Οι γυναίκες «κυριαρχούν» στις online αγορές και απογειώνουν τα socialmedia.
- Οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, με τη