- 89% κάλυψη για το ηλεκτρονικό super market (χωρίς την συμμετοχή efood και wolt market)
- 91% κάλυψη για το ηλεκτρονικό φαρμακείο (με τη συμμετοχή του skroutz)
«Αυτή η βαθιά γνώση της online αγοράς και η πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα ηλεκτρονικών πωλήσεων, που καλύπτουν το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Φαρμακείο (τζίρος €278 εκατ. το 2024) και το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ (τζίρος €335 εκατ. το 2024), συνδυάζεται πλέον με την αποδεδειγμένη εμπειρία της Circana, στην αγορά της FMCG και του Consumer Health, με την παροχή ολοκληρωμένων προηγμένων αναλύσεων, συμβουλευτικών υπηρεσιών και ερευνών αγοράς σε κορυφαία brands σε 12 χώρες και μία ομάδα 320 επιστημόνων με έδρα την Αθήνα» υπογραμμίζεται.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, οι ρόλοι είναι σαφώς καθορισμένοι για τη διασφάλιση της βέλτιστης εξυπηρέτησης τόσο των Παρόχων Στοιχείων (λιανέμποροι, πλατφόρμες και φαρμακεία) όσο και των Προμηθευτών (βιομηχανίες). Η Convert Group θα συνεχίσει να διαχειρίζεται και να ενισχύει τις σχέσεις της με τους Παρόχους Στοιχείων, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη ροή και ποιότητα των δεδομένων μέσω της πλατφόρμας eRetail Audit Panel. Η Circana αναλαμβάνει την εμπορική διαχείριση και την υποστήριξη των Προμηθευτών, αξιοποιώντας τα δεδομένα της Convert Group τα οποία, σε συνδυασμό με την παλέτα των υπηρεσιών που προσφέρει (Market Measurements, Shopper Studies, Business Analytics Models κ.α.), θα μπορεί να υποστηρίζει με στρατηγικές συμβουλές και insights τους Προμηθευτές.
Ο Παναγιώτης Μπορέτος, Managing Director της Circana Hellas, δήλωσε: «Σταθερή μας επιδίωξη είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας. Σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η μεγαλύτερη κάλυψη δεδομένων και η παροχή πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες μας. Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζει σημαντική δυναμική και η πρόσβαση στα δεδομένα της Convert Group μας επιτρέπει να μπορούμε να αποκωδικοποιήσουμε καλύτερα την πολυπλοκότητα της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους συνεργάτες μας τις πιο προηγμένες λύσεις, βοηθώντας τους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να βελτιστοποιούν τις στρατηγικές τους».
Ο Παναγιώτης Γκεζερλής και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Συνιδρυτές της Convert Group, δήλωσαν: «Η συνεργασία μας με την Circana Hellas αποτελεί ένα φυσικό επόμενο βήμα στην εξέλιξη της Convert Group και της πλατφόρμας eRetail Audit Panel. Συνδυάζουμε την ηγετική μας θέση και την βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου με μια από τις κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες στην ανάλυση δεδομένων και την καταναλωτική συμπεριφορά. Διατηρώντας την ισχυρή μας σχέση με τους λιανεμπόρους και τα φαρμακεία, που αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας μας, και ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την Circana Hellas, προσφέρουμε πλέον στα brands ένα απαράμιλλο επίπεδο ανάλυσης και στρατηγικής υποστήριξης για να κερδίσουν στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο του eCommerce».
Η συνεργασία τίθεται σε ισχύ από την 1η Ιουνίου. Οι υφιστάμενες και νέες συμβάσεις των Προμηθευτών για τις υπηρεσίες Market Intelligence θα αρχίσουν να μεταφέρονται σταδιακά στην Circana Hellas, με στόχο η διαδικασία αυτή να έχει ολοκληρωθεί πλήρως έως την 1η Ιανουαρίου 2026, διασφαλίζοντας μια ομαλή και απρόσκοπτη εμπειρία για όλους τους συνεργάτες.