Με τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η Tetra Pak® συνεχίζει να κάνει σημαντικά βήματα για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ως προς αυτή την κατεύθυνση, εστιάζοντας σε πέντε τομείς δράσης: τα συστήματα τροφίμων, την κυκλική οικονομία, το κλίμα, το περιβάλλον και την κοινωνική βιωσιμότητα. Ο 25ος Απολογισμός Βιωσιμότητας της εταιρείας αναδεικνύει την συνεχή προσπάθειά της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσα από ενέργειες που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας.
Ο Απολογισμός Βιωσιμότητας της εταιρείας παρουσιάζει μείωση 20% στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στην αλυσίδα αξίας της και 47% μείωσή τους σε όλες τις δραστηριότητές της, σε σχέση με το 2019. Αυτό το τελευταίο επίτευγμα θέτει την Tetra Pak σε καλό δρόμο προς την επίτευξη του στόχου της για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις δραστηριότητές της έως το 2030 και υποστηρίζει τη μακροπρόθεσμη φιλοδοξία της να συνεργαστεί με προμηθευτές, πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους και να επιτύχει μηδενικές εκπομπές σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας έως το 2050.
Ένα άλλο σημαντικό ορόσημο είναι το λανσάρισμα μιας ασηπτικής συσκευασίας ποτών που διαθέτει χάρτινη προστατευτική επίστρωση, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα κατά ένα τρίτο (33%) και φέρνοντας την εταιρεία ένα βήμα πιο κοντά στην ανάπτυξη της πιο βιώσιμης χάρτινης συσκευασίας τροφίμων στον κόσμο. Αυτή η πρωτοποριακή συσκευασία ήταν αποτέλεσμα επένδυσης 100 εκατομμυρίων ευρώ στην έρευνα και ανάπτυξη συσκευασιών το 2023, με την ίδια επένδυση να προγραμματίζεται ετησίως για τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια.
Ο Adolfo Orive, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Tetra Pak, σχολιάζει: «Η συνεργασία σε όλη τη βιομηχανία τροφίμων είναι ολοένα και πιο σημαντική για τη βιώσιμη διατροφική κάλυψη ενός συνεχώς αυξανόμενου πληθυσμού. Η παγκόσμια παρουσία μας και οι ολοκληρωμένες λύσεις μας μάς δίνουν καθημερινά ευκαιρίες να συνεργαζόμαστε με ενδιαφερόμενους σε όλη την αλυσίδα αξίας, από αγρότες και παραγωγούς τροφίμων έως προμηθευτές, φορείς, καταναλωτές και άλλους. Κατανοούμε την ευθύνη που συνεπάγεται αυτός ο ρόλος και συνεχίζουμε να δεσμευόμαστε να αλλάξουμε τα συστήματα τροφίμων στον κόσμο, για να διασφαλίσουμε ότι είναι πιο ασφαλή, ανθεκτικά και βιώσιμα».
O 25ος Απολογισμός Βιωσιμότητας υπογραμμίζει περαιτέρω τα επιτεύγματα της εταιρείας το περασμένο έτος και τις συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες της για την προστασία των τροφίμων, των ανθρώπων και του πλανήτη. Πιο συγκεκριμένα, η Tetra Pak:
- Επέκτεινε τα προγράμματα σίτισης σε σχολεία, βοηθώντας 64 εκατομμύρια παιδιά σε 49 χώρες να αποκτήσουν πρόσβαση σε γάλα και άλλα θρεπτικά ροφήματα.
- Ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την ανακύκλωση των χάρτινων συσκευασιών παγκοσμίως, βλέποντας 7% αύξηση στη συλλογή και ανακύκλωσή τους συγκριτικά με το 2022. Επιπλέον, σημειώθηκε αύξηση 14% στον όγκο του polyA που ανακυκλώθηκε.
- Εντάχθηκε στην “A-List” του μη κερδοσκοπικού οργανισμού CDPγια 8η συνεχή χρονιά ως ηγέτιδα εταιρεία στην εταιρική διαφάνεια και στη στρατηγική αξιοποίησης δασών και έλαβε βαθμολογία ‘A-‘ για τις δράσεις της προς στην ασφάλεια των υδάτων, στην πρώτη χρονιά συμμετοχής της στην κατηγορία.
- Συνεχίζει να εφαρμόζει ενεργά τις Κατευθυντήριες Αρχές του ΟΗΕ για τις επιχειρήσεις και τα ανθρώπινα δικαιώματα.