Η Marriott International, Inc. ανακοινώνει την συνεργασία της με την εταιρεία Βασιλάκης Α.Ε. για να φέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το brand JW Marriott. Το JW Marriott Crete Resort & Spa, που αναμένεται να ανοίξει το 2025 στο Μαράθι Χανίων.
Η SWOT Hospitality θα συνεργαστεί με τη Βασιλάκης Α.Ε.και τη Marriott Internationalως η διαχειρίστρια εταιρεία του ξενοδοχείου.
“Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς για τον σημερινό παγκόσμιο ταξιδιώτη και η υπογραφή του JW Marriott Crete Resort & Spa αντικατοπτρίζει τη συνεχή ζήτηση που παρατηρούμε για πολυτελή καταλύματα, σε όλη τη χώρα”, δήλωσε ο Jerome Briet, Chief Development Officer, Europe, Middle East & Africa, Marriott International. “Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Βασιλάκης Α.Ε. και τη SWOT Hospitality για να παρουσιάσουμε στην Κρήτη την εξαιρετική φιλοξενία, τον προσεγμένο σχεδιασμό και τις πλούσιες εμπειρίες που πρεσβεύει η JW Marriott”.
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου JW Marriottστην Ελλάδα, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας. Η συνεργασία με την SWOT Hospitality, γνωστή για την τεχνογνωσία της στη διαχείριση πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, προδιαγράφει την επιτυχία του έργου”, δήλωσε ο Αντώνης Βασιλάκης, ιδιοκτήτης της Βασιλάκης Α.Ε.”Οι αξίες της JW Marriott συνάδουν με το όραμά μας για το ξενοδοχείο και είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα αναβαθμίσουμε την εμπειρία φιλοξενίας στην Ελλάδα και θα θέσουμε νέα πρότυπα πολυτέλειας για τους επισκέπτες μας”.
Το JW Marriott Crete Resort & Spaθα βρίσκεται στα περίχωρα της πόλης των Χανίων κατά μήκος της παραλίας του Μαραθίου, γνωστή για τα κρυστάλλινα νερά της, σε απόσταση οκτώ μόλις χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο των Χανίων.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε μία ακόμη συνεργασία με τη Marriott International, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε η εταιρεία Βασιλάκης Α.Ε.”, δήλωσε ο Στέλιος Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT Hospitality. “Το JW Marriott Crete Resort & Spa φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει την πολυτελή φιλοξενία στη Μεσόγειο, ενώ παράλληλα αποδεικνύει τη δυνατότητα της Ελλάδας να προσελκύσει εμβληματικά ξενοδοχειακά brands και να καταστεί διεθνής πολυτελής προορισμός”.