Στην Ελλάδα, η Fanta πιστή στα μηνύματα της κεντρικήςκαμπάνιας του brand, ανέδειξε το καρναβάλι, με μια μοναδική συνεργασία με τη Rakuten Viber για τη δημιουργία media-first advertising formats. Με αυτή την πρωτοβουλία, η Coca-Cola Hellas γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που χρησιμοποιεί branded Viber Gems, καθώς και η η πρώτη εταιρεία που λανσάρει branded Viber Lenses στη χώρα.
Οι δυνατότητες των Viber Lenses και Viber Gems:
- Viber Lenses ενισχυμένα με επαυξημένη πραγματικότητα (AR): Επιτρέπουν στους χρήστες να βελτιώσουν άμεσα τις φωτογραφίες και τα βίντεό τους, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ τους.
- Viber Gems: Τα “Gems” είναι ειδικά animations που ενεργοποιούνται από συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις στις συνομιλίες των χρηστών. Για πρώτη φορά, λέξεις σχετικές με την περίοδο του καρναβαλιού (Αποκριές, Καρναβάλι, Καθαρά Δευτέρα, Τσικνοπέμπτη, Κούλουμα, Στολή, ντυθείς, τριήμερο) ενεργοποίησαν ένα Fanta branded animation καρναβαλιού σε συνομιλίες.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Rakuten Viber σε αυτήν την πρωτοποριακή ‘media-first’ καμπάνια. Τα Viber Gems και τα Viber Lenses μαγνήτισαν το Gen Z κοινό και αύξησαν την διάδραση με τη Fanta. Η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφορά σε μια σημαντική καινοτομία στον τομέα του ψηφιακού marketing», δηλώνει η Μαρία Φήττα, Media Operations Senior Manager MED – Coca-Cola Hellas. “
«Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος: να λειτουργούμε ως μια παγκόσμια υπερ-εφαρμογή που ανταποκρίνεται στις τοπικές ανάγκες και ενδυναμώνει τις ελληνικές επιχειρήσεις να καινοτομούν», δήλωσε η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber. «Η συνεργασία με την Coca-Cola Hellas για την εισαγωγή των Branded Viber Gems και των Branded Viber Lenses, για πρώτη φορά στη χώρα, αποτέλεσε μέρος αυτής της αποστολής και κατέστη δυνατή χάρη στην εμπιστοσύνη και την αφοσίωση της εταιρίας στο να σπάει τα όρια».