Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. ΑΕ παρουσιάζει, σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΜΠΕ), το ΕΤVΑVIPEStudio, έναν καινοτόμο χώρο επικοινωνίας και διαλόγου, ειδικά σχεδιασμένο για να φιλοξενεί εκδηλώσεις, συζητήσεις και παρουσιάσεις, με βασικό στόχο να λειτουργήσει ως δίαυλος επαφής με την επιχειρηματική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες, αποτελώντας σημαντικό σημείο αναφοράς για τη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία.
Το ΕΤVΑVIPEStudio, βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της ΕΤΒΑ στη Σίνδο μέσα στο Επιχειρηματικό Πάρκο Θεσσαλονίκης, σε έναν χώρο με ιστορική σημασία για τη βιομηχανία στη Βόρεια Ελλάδα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο Επιχειρηματικό Πάρκο των Βαλκανίων που εκτείνεται σε 12.500 στρέμματα και έχει εγκατεστημένες συνολικά 750 επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς, συμβάλλοντας καθοριστικά στην οικονομική ανάπτυξη και την ενίσχυση της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας. Το ΕΤVΑVIPEStudio, χωρητικότητας 50 θέσεων, διαθέτει σύγχρονο σχεδιασμό και είναι πλήρως εξοπλισμένο με την απαραίτητη τεχνολογική και οπτικοακουστική υποδομή, καθιστώντας το ιδανικό για την παραγωγή και προβολή βίντεο, live streaming και συνεντεύξεων, διοργάνωση σεμιναρίων, εταιρικών συναντήσεων και παρουσιάσεων.
Σε αυτό το πλαίσιο και στο περιθώριο της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, στο ΕΤVΑVIPEStudio, θα φιλοξενήσει από τις 7 έως και τις 12 Σεπτεμβρίου καθημερινό live τηλεοπτικό πρόγραμμα 4 ωρών (από τις 10.00 π.μ. μέχρι τις 14.00 μ.μ.), σε ειδικό κανάλι για τη βιομηχανία που θα δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό, με ελεύθερη πρόσβαση. Στο πρόγραμμα αυτό, θα καταθέσουν τις απόψεις τους εκπρόσωποι εγκατεστημένων επιχειρήσεων, θεσμικοί εκπρόσωποι φορέων και της Πολιτείας και μέλη του ευρύτερου οικοσυστήματος της βιομηχανίας στη Βόρεια Ελλάδα. Οι εκδηλώσεις θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη του νέου οικονομικού μοντέλου και τον ρόλο της βιομηχανίας στη διαμόρφωσή του.
Η πρωτοβουλία της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ ΑΕ για τη δημιουργία του ΕΤVΑVIPEStudio συνοψίζει με τον πιο εμφατικό τρόπο τη νέα εποχή της εταιρείας, που με δέσμευση στην πελατοκεντρική της προσέγγιση, ενισχύει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας προς τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις τονίζοντας έναν ενεργό δίαυλο επικοινωνίας με τις τοπικές κοινωνίες και τις επιχειρήσεις.