Το Apeiron Ventures, σε συνεργασία με το Z Link, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη δημοσίευση μιας νέας, ολοκληρωμένης έρευνας που εξετάζει τις επιχειρηματικές φιλοδοξίες και τα κίνητρα της Γενιάς Z σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η έρευνα διεξήχθη με τη συμμετοχή 691 νέων της Γενιάς Z, ηλικίας 17-26 ετών, από χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ελλάδα, προσφέροντας μοναδικές πληροφορίες για τις τάσεις και τις φιλοδοξίες που διαμορφώνουν τη νέα γενιά Ευρωπαίων επιχειρηματιών.
Βασικά Ευρήματα:
- Υψηλή Επιχειρηματική Διάθεση: Πάνω από το 62% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια, υπογραμμίζοντας μια σημαντική στροφή προς την αυτονομία και το ρίσκο.
- Σκοπός στις Επιχειρήσεις: Το 91% των συμμετεχόντων τόνισαν ότι η κοινωνική και περιβαλλοντική επίδραση αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για τις επιχειρηματικές τους φιλοδοξίες, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Γενιάς Z να συνδυάσει το κέρδος με τον σκοπό.
- Κίνητρα πέρα από το Κέρδος: Παρόλο που η οικονομική επιτυχία παραμένει σημαντική, τα κύρια κίνητρα περιλαμβάνουν την προσφορά στην κοινωνία (58%) και τον έλεγχο του επαγγελματικού προγράμματος (57%).
- Προκλήσεις και Ευκαιρίες: Η πρόσβαση στη χρηματοδότηση, η γνώση της αγοράς και η ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η χρηματοοικονομική διαχείριση, το networking και το marketing εμφανίστηκαν ως τα πιο σημαντικά εμπόδια. Ωστόσο, η καθοδήγηση και τα προγράμματα επιτάχυνσης εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικούς δρόμους ανάπτυξης για αυτή τη νέα γενιά επιχειρηματιών.
Η έρευνα αναδεικνύει τη μοναδική δυναμική και τις εξελισσόμενες προτεραιότητες των νέων επιχειρηματιών της Γενιάς Z, των οποίων οι αξίες και οι φιλοδοξίες επαναπροσδιορίζουν το επιχειρηματικό τοπίο. Με την κατανόηση αυτών των αναγκών και κινήτρων, στοχεύουμε στη δημιουργία υποστηρικτικών συστημάτων, ευέλικτων χρηματοδοτικών επιλογών και πρωτοβουλιών καθοδήγησης προσαρμοσμένων στις φιλοδοξίες και ανάγκες τους.
Σχόλιο από τον Δημήτρη Καλάβρο-Γουσίου, Συνιδρυτή του Apeiron Ventures
«Η Γενιά Z επαναπροσδιορίζει την επιχειρηματικότητα, δίνοντας προτεραιότητα στην αυτονομία, τον σκοπό και την κοινωνική επίδραση. Πολλοί ξεκινούν ή θα ξεκινήσουν, μόνοι τους, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να καινοτομήσουν με λιγότερους -ανθρώπινους και μη- πόρους. Οι φιλοδοξίες τους αμφισβητούν τα παραδοσιακά μονοπάτια και έχουν τη δυναμική να αναδιαμορφώσουν τις βιομηχανίες, φέρνοντας παράλληλα νέες, αξιακές προοπτικές. Το Apeiron δεσμεύεται να στηρίξει νέους επιχειρηματίες της Γενίας Ζ στο επιχειρηματικό τους ταξίδι με γνώση, σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία και δικτύωση – στοιχεία τα οποία θα προσφέρουν σημαντική επιτάχυνση στους ίδιους αλλά και στις εταιρείες τους.»