Η V+O Communication ξεκίνησε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και τη διαχείριση της στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΕΒΤ, τη διαχείριση του γραφείου τύπου και συμβουλευτική υποστήριξη για θέματα επικοινωνίας και εξωστρέφειας, υποστηρίζοντας το Σύνδεσμο στην επίτευξη των στόχων του.
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) εκπροσωπεί ενεργά, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, το επιχειρηματικό οικοσύστημα της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, ενός κλάδου που αποτελεί σταθερά πυλώνα για την εθνική οικονομία και τον μεγαλύτερο εργοδότη της μεταποίησης.
Αποστολή του συνδέσμου είναι η βιώσιμη, χωρίς αποκλεισμούς, ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων του κλάδου και η συνεχόμενη ανταπόκριση στις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών, διατηρώντας ένα περιβάλλον ελκυστικό και ανοιχτό για νέες επενδύσεις. Στόχος του ΣΕΒΤ σε μια εποχή που η πρόοδος και η εξέλιξη απαιτούν συνεχή προσαρμογή είναι η εποικοδομητική συνεργασία με όλους τους stakeholders αποτελώντας τη φωνή του κλάδου της βιομηχανίας τροφίμων στο πλαίσιο της οικονομικής, αναπτυξιακής και κοινωνικής δραστηριότητας των μελών του.
Η Χριστίνα Φατούρου, Γενική Διευθύντρια της V+O Communication, αναφέρει: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε την ευκαιρία να υποστηρίξουμε τον Σύνδεσμο σε θέματα επικοινωνίας και εξωστρέφειας. Αναμφισβήτητα, η συνεργασία μας με το ΣΕΒΤ αποτελεί μια σημαντική πρόκληση σε αυτή την εποχή μετάβασης και θα είναι χαρά μας που θα δουλέψουμε μαζί με το Σύνδεσμο για να αναδείξουμε το κομβικό ρόλο που διαδραματίζει η βιομηχανία τροφίμων στην ελληνική μεταποίηση».
Η Βάσω Παπαδημητρίου, Γενική Διευθύντρια του ΣΕΒΤ, δήλωσε σχετικά: «Με ιδιαίτερη χαρά ξεκινάμε τη συνεργασία μας με την V+O Communication. Η εξωστρέφεια, η οργανωμένη και δομημένη επικοινωνία των δραστηριοτήτων και του καθημερινού έργου του Συνδέσμου αποτελούν στόχο μας, αλλά και καθημερινή πρόκληση. Σε αυτό το πλαίσιο, μέσα από τη συνεργασία μας με τη V+O Communication θέλουμε να ενισχύσουμε την επικοινωνιακή προβολή των δράσεων και των πρωτοβουλιών μας, σε μια αγορά και σε καταναλωτές, που αλλάζουν και απαιτούν από εμάς και τα Μέλη μας εγρήγορση, υπευθυνότητα, ποιότητα, ασφάλεια, βιώσιμη επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη».