Τη θέση της στον κλάδο, αναδεικνύοντας τις νέες ευκαιρίες που διαμορφώνονται παρουσίασε η Nexi Ελλάδος σε δημοσιογραφική εκδήλωση με τίτλο “Payments and more: Unveiling New Opportunities”. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Eugenio Tornaghi και ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Νίκος Παπαδόγλου, παρουσίασαν το αποτύπωμα του ομίλου σε Ευρώπη και τη στρατηγική ανάπτυξη στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα. Η εταιρεία σημείωσε πως το όραμά της είναι να απλοποιεί με ασφάλεια τις συναλλαγές και να δίνει στους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη.
Ο Eugenio Tornaghi, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Ο όμιλος Nexi αναπτύσσεται επιτυχημένα μέσα από τη διαχείριση μιας διεθνούς και διαφοροποιημένης πελατειακής βάσης, με προτεραιότητα στις ψηφιακές πληρωμές διαθέτοντας ισχυρό τεχνολογικό DNA. Σε μια δυναμική αγορά όπως η ελληνική, η επένδυσή μας στη χώρα αποτελεί για εμάς μια καθαρά στρατηγική επιλογή. Διατηρούμε ισχυρή τη δέσμευσή μας για σταθερή και ουσιαστική παρουσία αλλά και συνεχή ανάπτυξη στη χώρα με σκοπό να δημιουργούμε διαρκώς αξία για τους καταναλωτές, τους πελάτες και τους συνεργάτες της».
Ο Νίκος Παπαδόγλου, Εμπορικός Διευθυντής της Nexi Ελλάδος, είπε: «Σε έναν κλάδο που οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, με πολλές προκλήσεις αλλά και σπουδαίες ευκαιρίες, η Nexi στην Ελλάδα διατηρεί τη μακροπρόθεσμη στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την Alpha Bank με στόχο την προώθηση των ψηφιακών πληρωμών. Αποσκοπώντας στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας, αξιοποιεί τις τεχνολογικές εξελίξεις προκειμένου να προσφέρει ανώτερη εμπειρία στους πελάτες μέσω τεχνολογικών και καινοτόμων λύσεων -απαντώντας στις ανάγκες τους και διατηρώντας την εμπιστοσύνη τους, με σκοπό να παραμείνει ανταγωνιστική και πρωταγωνιστής στην αγορά. Με σημαντικό μερίδιο σε κρίσιμους κλάδους όπως ο τουρισμός, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην αύξηση μεριδίων και σε εξίσου σημαντικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας».
Τα σχέδια της Nexi για το 2024
Ένα νέο προϊόν ετοιμάζει για την ελληνική αγορά με στόχο να ενισχύσει το ηλεκτρονικό εμπόριο που εξακολουθεί να υστερεί στην Ελλάδα όσον αφορά στις δυνατότητες πληρωμών που παρέχονται στους καταναλωτές. Ειδικότερα, η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει μια νέα πλατφόρμα «με χαρακτηριστικά τα οποία δεν υπάρχουν στον ανταγωνισμό» όπως δήλωσε ο κ. Παπαδόγλου. «Πιστεύουμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Είμαστε υπέρμαχοι και φέρνουμε εδώ λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο», είπε χαρακτηριστικά.
Η Nexi Ελλάδος βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, τόνισε ο ίδιος, εξηγώντας ότι η εταιρεία “βλέπει” διεύρυνση του μερίδιου 25% που κατέχει ήδη η Nexi Payments. Το αναπτυξιακό πλάνο της Nexi Ελλάδος θα βασιστεί στους τρεις πυλώνες: καινοτομία, εμπειρία πελάτη και απλοποίηση διαδικασιών.
Στόχος είναι, επιπλέον, να υπάρξουν και νέες συνεργασίες με παρόχους πληροφορικής, ταμειακών συστημάτων κ.λπ., οι οποίες θα εδραιώσουν στην ελληνική αγορά “all in one” λύσεις, τόσο για SoftPOS όσο και για φυσικά POS μηχανήματα, με την εταιρεία να σκοπεύει να εμπλουτίσει τα κανάλια πώλησης και πληρωμών για τους πελάτες της. Το “κλειδί” της επέκτασης των υπηρεσιών της είναι η εμπειρία του πελάτη, υπογραμμίζει ο κ. Tornaghi, παραπέμποντας στο παράδειγμα των σκανδιναβικών χωρών όπου η εμπειρία πληρωμών είναι καθολική και απρόσκοπτη για τους καταναλωτές.
Ποια είναι η Nexi Group στην Ευρώπη και στην Ελλάδα
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η Nexi Group δραστηριοποιείται σε πάνω από 25 χώρες και διατηρεί την πρωτιά: Στο acquiring, εξυπηρετώντας 2.2 εκατ. εμπόρους, στη διαχείριση καρτών με 170 εκατ. κάρτες, και με ετήσιες επενδύσεις σε τεχνολογία και καινοτομία, που αγγίζουν τα 500 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η Nexi Ελλάδος αριθμεί περισσότερα από 20 χρόνια παρουσίας στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών και δραστηριοποιείται στη χώρα μας μέσω της Nexi Processing και της Nexi Payments. Η Nexi Processing διαχειρίζεται τις πληρωμές για περίπου 400.000 εμπορικά καταστήματα στην Ελλάδα, καλύπτοντας ουσιαστικά το 60% της αγοράς στον τομέα της έκδοσης καρτών, διατηρώντας συνεργασία με σειρά τραπεζών και ιδρυμάτων πληρωμής, όπως Alpha Bank, Optima Bank, Attica Bank, Παγκρήτια και Payzy.
Θυμίζεται, τέλος, ότι Nexi Payments, η οποία συστήθηκε από την Alpha Bank και τη Nexi το 2022, παρέχει λύσεις πληρωμών στο 25% των εμπόρων σε όλη την Ελλάδα, ενώ διαθέτει περίπου 140.000 πελάτες, περισσότερα από 270.000 POS και 19.000 πελάτες στο eCommerce.
Η Nexi Payments εξυπηρετεί HORECA, ΜμΕ, τουριστικές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, φέρνοντας καινοτόμες και εύχρηστες λύσεις στις αποδοχές πληρωμών. Με το μεγαλύτερο δίκτυο εμπόρων στην Ελλάδα, η Nexi Payments παρέχει λύσεις πληρωμών στο ≈25% των εμπόρων σε όλη την Ελλάδα – ενώ διαθέτει περίπου 140.000 πελάτες, περισσότερα από 270.000 POS και 19.000 πελάτες στο eCommerce.